Dobrý den,
vyřešení Vaši reklamace vyžaduje doručit reklamované zboží (nebo její část) k posouzení. Pokud jste tak ještě neučinili, tak učiňte v co nejkratším termínu, nejpozději do 7 dnů od přijetí této informace, v opačném případě bude Vaše reklamace zamítnutá. V případě nevratného poškození (rozbité sklo, zlomená deska), takto poškozený element nezasílejte a vyčkejte na kontakt z reklamačního oddělení. Po přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat, zda reklamované zboží bude vyměněno, opraveno, vracená kupní cena nebo reklamace nebude uznaná jako oprávněná.
Prosíme, doručte reklamovanou část na adresu společnosti níže :
HELCEL Nábytek s.r.o.
Topolová 770/9
Těrlicko, 735 42
Provozní doba: PO - PÁ: 7:00 - 15:00
V případě, že bude reklamace oprávněná - zboží Vám opravíme/vyměníme v rámci reklamace a proplatíme Vám náklady spojené s přepravou reklamovaného zboží k nám, po doložení dokladu od dané přepravní společnosti, kterou budete zboží posílat.
Náklady na reklamaci: Pokud prodejce uzná reklamaci jako oprávněnou, může zákazník požadovat proplacení přepravních nákladů. Podle zákona se jedná pouze o úhradu nutných nákladů, tzn. že se jedná pouze o náklady, které zákazník musel vynaložit, aby mohl uplatnit svá práva z reklamace v minimálním rozsahu. Podle zákona se jedná o náklady na dopravu reklamovaného zboží, obvykle poštovné nebo přepravné. V případě, že je prodejna či opravna vzdálená, je účelnější využít poštovní přepravu,v našem případě Toptrans, nikoliv náklady na cestu autem.
Reklamované elementy je třeba dobře zabalit do náhradních obalů tak, aby nedošlo při přepravě k jejich poškození,
Prosíme, informujte nás o způsobu a průběhu odeslání Vámi reklamovaného produktu (celý nebo jeho částí), abychom věděli, kdy můžeme očekávat zásilku.