1) Výběr parametrů produktu:
Pokud je produkt, který máte vybrán ve více možných verzích, je vždy v e-shopu možné variantu zvolit. Variantu můžete zvolit pod popisem produktu, viz. např. zde:
V tomto případě si můžete zvolit orientaci rohu, potah na korpus a potah na sezení.
Pro výběr varianty také můžete zvolit rolovací menu, které je pod cenou produktu:
2) Vložení zboží do košíku:
Jakmile máte parametry zadány, kliknete na tlačítko "koupit" u zvoleného nábytku. Následně se vás e-shop zeptá, zda-li chcete pokračovat v nákupu nebo přejít k pokladně. Pokud již chcete objednávku dokončit, klikněte na přejít k pokladně, kde vyplníte objednávku. V případě, že chcete zakoupit další produkt, klikněte na pokračovat v nákupu a můžete vložit do košíku další produkt.
3) Vyplnění objednávky:
Po kliknutí na přejít k pokladně něbo po kliknutí na košík v pravé horní části obrazovky, budete přesměrování do pokladny, kde již postupujete podle požadovaných kroků - kontrola počtu produktů - doprava a platba - dodací údaje - shrnutí objednávky. V případě, že nám chcete uvézt nějakou poznámku k objednávaným produktům nebo nás na cokoliv upozornit, použijte prosím pole "poznámky" v kroku doprava a platba. Po odsouhlasení obchodních podmínek a odeslání objednávky Vám ještě zašleme shrnutí objednávky e-mailem. V případě nákupu na splátky je ještě nutné vyplnit žádost o úvěr Homecredit, ke které budete vyzvání po odeslání objednávky.
4) Po odeslání objednávky:
Nyní je již Vaš objednávka zpracována a bude vyžízena v termínu, který byl uveden u produktu. Nemusíte se již o nic starat, v případě jakýchkoliv nejasností, Vás budeme kontaktovat. Pokud bude Vašed objednávka v pořádku, bude předána na expedici nebo podstoupena výrobci. V případě že zboží v době objednávky není skladem, podstoupíme objednávku výrobci a ihned po naskladnění Vás budeme telefonicky kontaktovat pro upřesnění doručení.
5) Příprava na dodání:
1 den před doručením je celá objednávka ještě jednou zkontrolována, zda-li nábytek není nijak poškozen. Následně je nakládán do aut směřujícím k zákazníkům.
6) Finální doručení objednávky:
V den dopravy Vám řidič zavolá ca. 1 hodinu před svým příjezdem. Po příjezdu řidič složí nábytek z auta a s ním si vyřídíte dokumentaci. Pokud máte objednaný výnos nábytku až do bytu, řidič se s Vámi domluví na podrobnostech a nábytek vynese až do bytu. Pokud výnos nemáte objednaný, zkontrolujte si, zda-li je zásilka v pořádku a řidič odjíždí k dalšímu zákazníkovi.